Přihlaste se k odběru novinek a získejte slevu 100 Kč na první nákup
Úvod Jak vrátit zboží?

Jak vrátit zboží?

Jak odstoupit od smlouvy a vrátit zboží

V případě, že vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud jste registrovaný zákazník, máte dokonce 30 dní na vrácení bez udání důvodu. Registraci nelze provést dodatečně.

  1. Vyplňte formulář na odstoupení od smlouvy

    Stáhněte si formulář a vyplňte všechny potřebné údaje. Nezapomeňte vyplnit číslo faktury nebo objednávky (viz vaše mailová schránka) a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

  2. Pošlete vyplněný formulář

    na vratky@emos.cz NEBO vytištěný a přiložený k vrácenému zboží.
    Pokud se rozhodnete nám formulář zaslat e-mailem, pak prosíme napište na balík informaci o čísle faktury či objednávky, ať můžeme zásilku s vaším formulářem spárovat.

  3. Zašlete zboží na naši adresu logistického centra

    EMOS spol. s r. o.
    Pracoviště Příjem - Odd. Vratky
    Lipnická 2844
    750 02 Přerov

    Poslat k nám můžete přes libovolného přepravce - na naši adresu.
    Neposílejte balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Taktéž zásilky, zaslané do výdejních míst dopravců v okolí adresy společnosti, nebudou vyzvedávány.

    Lze vrátit i na naši výdejnu v Přerově.
    Adresa výdejny je Lipnická 2844, Přerov, provozní doba: Po, St 07:00 - 16:15 / Út, Čt, Pá 07:00 - 15:15, So – Ne: ZAVŘENO. Zboží zde pouze převezmeme a předáme ke kontrole.

i

Vrátit lze kompletní zboží bez poškození v původním obalu.
Pokud je zboží poškozeno, budeme nuceni vrátit vám jen poměrnou část pěnez, a to dle rozsahu poškození.

Na vrácené zboží vystavíme dobropis, a částku v něm uvedenou vám proplatíme na účet, který jste uvedli ve formuláři. Kupující má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s dodáním zboží, nikoliv na náklady spojené s vrácením zboží. Peníze za vratky proplácíme vždy jednou týdně v pátek, nejpozději však v zákonné lhůtě.


Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás e-mailem či telefonicky.
Informace o probíhací vratce

Informaci o tom, zda nám byla zásilka od vás doručena, můžete zjistit prostřednictvím sledovacího čísla zásilky, které jste od vámi zvoleného přepravce obdrželi společně s potvrzením.

Na vrácené zboží vystavíme dobropis, a částku v něm uvedenou vám proplatíme na účet, který jste uvedli ve formuláři. Kupující má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s dodáním zboží, nikoliv na náklady spojené s vrácením zboží. Peníze za vratky proplácíme vždy jednou týdně v pátek, nejpozději však v zákonné lhůtě.

Pokud potřebujete další informace k vaší vratce, kontaktujte prosím přímo Oddělení vratek: vratky@emos.cz.