Reklamace a záruční doba
Reklamaci lze uplatnit do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let.
Tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení (na faktuře, na obale).
Reklamovat lze pouze kompletní zboží, včetně všech součástek. Balení původní být nemusí.
-
Vyplňte reklamační formulář
Stáhněte, vytisněte si formulář (pokud nemáte možnost tisku, stačí obdoba formuláře sepsaná rukou) a vyplňte všechny potřebné údaje. Nezapomeňte vyplnit číslo faktury nebo objednávky (viz vaše mailová schránka) a číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz.
-
Přiložte vyplněný formulář
k reklamovanému zboží.
Pokud se rozhodnete nám formulář zaslat emailem, pak prosíme vložte do balíčku informaci o čísle faktury či objednávky, ať můžeme zásilku s vaším formulářem spárovat. -
Zašlete zboží na adresu našeho logistického centra
EMOS spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Lipnická 2844
750 02 Přerov
Poslat k nám můžete přes libovolného přepravce - na naši adresu!
Tyto náklady na doručení směrem k nám v případě uznání reklamace proplácíme.
Neposílejte balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Taktéž zásilky, zaslané do výdejních míst dopravců v okolí adresy společnosti, nebudou vyzvedávány.
Lze reklamovat i na naší výdejně v Přerově.
Adresa výdejny je Lipnická 2844, Přerov, provozní doba Otevírací doba: Po, St 07:00 - 16:15 / Út, Čt, Pá 07:00 - 15:15, So – Ne: ZAVŘENO. Reklamované zboží s připraveným a vyplněným formulářem zde jen převezmeme (reklamace následuje). -
Počkejte až vám od nás přijde potvrzení o uznání reklamace
Poté nám napište na reklamace@emos.cz stručnou žádost o vrácení peněz za dopravu, ve které uveďte číslo přidělené vaší reklamaci (naleznete v e-mailu s uznáním reklamace), kopii podacího lístku a opět číslo vašeho bankovního účtu.
Po obdržení zboží zvládneme posoudit stav zboží již za 10 dní.
O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem.
Řešení reklamace:
V případě oprávněné reklamace vám zboží opravíme, či vyměníme. Pokud oprava, či výměna není možná, vrátíme vám peníze za reklamované zboží zpět na bankovní účet uvedený v reklamačním protokolu.
Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Garantujeme vám nejen prodlouženou záruku na žárovky 3 roky, ale i okamžité zaslání nových žárovek (nevztahuje se na produkty řady GoSmart), pokud nastanou případy níže.
Zasíláme nové žárovky obratem pokud (nevztahuje se na produkty řady GoSmart):
Žárovky vám dorazily v zásilce rozbité?
Žádné složité vyplňování formulářů vás nečeká. Rozbité zboží nám navíc nemusíte vracet.
-
Vytvořte dvě fotografie rozbité žárovky
První z nich je fotografie přístrojového štítku rozbité žárovky. Druhá je fotografie čelní strany krabičky s rozbitou žárovkou.
-
Zašlete nám tyto dvě fotografie společně s číslem objednávky nebo faktury
na e-mail reklamace@emos.cz. Nové žárovky během 2–3 dní zasíláme na vaši adresu. Tuto službu můžete využít ve lhůtě následujících 2 dnů po obdržení zásilky.
Žárovky během 30 dní od nákupu blikají / nesvítí?
Záruka bezpečného nákupu LED žárovek na našem eshopu pamatuje nejen na na možnost, že přijdou rozbité, ale na případ, že by vám například začaly žárovky blikat nebo by přestaly svítit. I reklamace závad žárovek probíhá zrychleně.
-
Vytvořte dvě fotografie nefunkční žárovky
První z nich je fotografie přístrojového štítku rozbité žárovky. Druhá je fotografie čelní strany krabičky s nefunkční žárovkou.
-
Zašlete nám tyto dvě fotografie společně s číslem objednávky nebo faktury
na e-mail reklamace@emos.cz. Žárovky rychle a jednoduše dostanete nové. Tuto službu můžete využít do 30 dnů od převzetí zboží, platí stejný postup jako u žárovek rozbitých během přepravy.
Číslo objednávky najdete v e-mailu se shrnutím objednávky. Pokud nemůžete číslo objednávky nebo faktury najít, rádi vám pomůžeme. Přístrojový štítek s označením žárovky najdete natištěný na jejím plastovém těle nebo přímo na povrchu svítící plochy.
Po uplynutí zákonné lhůty, vzhledem k množství prodávaných a neustále se měnících položek, možnost pozáručního servisu standardně nenabízíme.
Takováto situace se řeší vždy individuálně s každým zákazníkem v závislosti na druhu zboží. S konkrétním dotazem na váš výrobek se můžete obracet emailem na reklamace@emos.cz.
Dorazilo jiné zboží, než jste si objednali, nebo něco chybí? To nás velmi mrzí. Přečtěte si níže, jak postupovat.
-
Zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu)
Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně na našem logistickém centru. Omlouváme se…
-
Napište nám o tom
na e-mail info@emos.cz. Uveďte hlavně číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží vám obvykle obratem odešleme.
Dorazilo vám poškozené zboží a/nebo v poničené krabici? To nás velmi mrzí. Přečtěte si níže, jak postupovat.
-
Obraťte se prosím přímo na přepravce DPD, PPL, či Zásilkovnu
V našem skladě zboží před odesláním vždy několikrát kontrolujeme, proto k jeho rozbití mohlo dojít pouze během přepravy.
-
Přečtěte si podrobný návod přepravce:
-
Vyčkejte na vyzvednutí zásilky
Standardně u vás zboží během několika dní vyzvedne kurýr, přepraví ho k nám na reklamační oddělení, kde nachystáme nové zboží a obratem vám ho pošleme. Celý tento postup trvá zhruba 14 dní.