Přihlaste se k odběru novinek a získejte slevu 100 Kč na první nákup
Úvod Reklamace

Reklamace

Potřebujete reklamovat zboží zakoupené přímo na našem eshopu?

Reklamaci lze uplatnit do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let.
Tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení (na faktuře, na obale).

Reklamovat lze pouze kompletní zboží, včetně všech součástek. Balení původní být nemusí.

  1. Vyplňte reklamační formulář

    Stáhněte si formulář a vyplňte všechny potřebné údaje. Nezapomeňte vyplnit číslo faktury nebo objednávky (viz vaše mailová schránka) a číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz.

  2. Pošlete nám vyplněný formulář

    na reklamace@emos.cz NEBO vytištěný a přiložený k reklamovanému zboží.
    Pokud se rozhodnete nám formulář zaslat emailem, pak prosíme napište na balík informaci o čísle faktury či objednávky, ať můžeme zásilku s vaším formulářem spárovat.

  3. Zašlete zboží na adresu našeho logistického centra

    EMOS spol. s r.o.
    Reklamační oddělení
    Lipnická 2844
    750 02 Přerov

    Poslat k nám můžete přes libovolného přepravce - na naši adresu!
    Tyto náklady na doručení směrem k nám v případě uznání reklamace proplácíme.
    Neposílejte balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Taktéž zásilky, zaslané do výdejních míst dopravců v okolí adresy společnosti, nebudou vyzvedávány.

    Lze reklamovat i na naší výdejně v Přerově.
    Adresa výdejny je Lipnická 2844, Přerov, provozní doba Po, St 07:00 - 16:15 / Út, Čt, Pá 07:00 - 15:15. Reklamované zboží s připraveným a vyplněným formulářem zde jen převezmeme (reklamace následuje).

  4. Počkejte až vám od nás přijde potvrzení o uznání reklamace

    Poté nám napište na reklamace@emos.cz stručnou žádost o vrácení peněz za dopravu, ve které uveďte číslo přidělené vaší reklamaci (naleznete v e-mailu s uznáním reklamace), kopii podacího lístku a opět číslo vašeho bankovního účtu.

i

Po obdržení zboží zvládneme posoudit stav zboží již za 10 dní.
O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem.

Řešení reklamace:
V případě oprávněné reklamace vám zboží opravíme, či vyměníme. Pokud oprava, či výměna není možná, vrátíme vám peníze za reklamované zboží zpět na bankovní účet uvedený v reklamačním protokolu.

Dorazilo poškozené zboží a/nebo v poničené krabici?

  1. Obraťte se prosím přímo na přepravce DPD, PPL, či Zásilkovnu

    V našem skladě zboží před odesláním vždy několikrát kontrolujeme, proto k jeho rozbití mohlo dojít pouze během přepravy.

  2. Přečtěte si podrobný návod přepravce:
  3. Vyčkejte na vyzvednutí zásilky

    Standardně u vás zboží během několika dní vyzvedne kurýr, přepraví ho k nám na reklamační oddělení, kde nachystáme nové zboží a obratem vám ho pošleme. Celý tento postup trvá zhruba 14 dní.

Dorazilo jiné zboží, než jste si objednali, nebo něco chybí?

  1. Zkontrolujte fakturu se shrnutím objednávky (v e-mailu)

    Pokud zboží nesedí, zřejmě došlo k záměně na našem logistickém centru. Omlouváme se…

  2. Napište nám o tom

    na e-mail info@emos.cz. Uveďte hlavně číslo objednávky a jaké zboží v balíku chybí. Nedoručené zboží vám obvykle obratem odešleme.