Vše o nákupu
Způsoby dopravy
Dodání do 1-2 pracovních dnů od převzetí objednávky dopravcem.
Při odeslání objednávky do 10 hod, vyzvednutí možné tentýž den.
Upozornění pro zákazníky: při dobírce možná pouze platba hotově.
Způsoby platby
1. Vložte do košíku zboží, na které lze uplatnit slevový kód. Aktuálně platné slevové kódy naleznete na stránce www.emos.cz/akce-a-darky.
2. Přejděte do nákupního košíku kliknutím na košík v pravém horním rohu:
3. V prvním kroku nákupního košíku klikněte do bílého políčka vedle textu „Mám slevový kód“:
4. Zobrazí se větší pole, před kterým je text „Slevový kupón:“. Do tohoto pole je možné vkládat či vepsat text. Nyní můžete vložit slevový kód, který je v době Vaší objednávky platný. Poté klikněte na tlačítko „Uplatnit“ a v dolní části nákupního košíku se Vám zobrazí přepočtená cena po slevě a výše slevy:
5. Klikněte na tlačítko „Přejít na objednávku“ a svůj nákup můžete dokončit po vyplnění informací o dopravě, platbě a po vložení Vašich údajů.
V případě, že vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud jste registrovaný zákazník, máte dokonce 30 dní na vrácení bez udání důvodu. Registraci nelze provést dodatečně.
-
Vyplňte formulář na odstoupení od smlouvy
Stáhněte si formulář a vyplňte všechny potřebné údaje. Nezapomeňte vyplnit číslo faktury nebo objednávky (viz vaše mailová schránka) a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.
-
Pošlete vyplněný formulář
na vratky@emos.cz NEBO vytištěný a přiložený k vrácenému zboží.
Pokud se rozhodnete nám formulář zaslat emailem, pak prosíme vložte do balíčku informaci o čísle faktury či objednávky, ať můžeme zásilku s vaším formulářem spárovat. -
Zašlete zboží na naši adresu logistického centra
EMOS spol. s r. o., Pracoviště Příjem - Odd. Vratky, Lipnická 2844, 750 02 Přerov
Poslat k nám můžete přes libovolného přepravce.
Neposílejte prosím balík na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty.
Lze vrátit i na naši výdejnu v Přerově.
Adresa výdejny je Lipnická 2844, Přerov, provozní doba: Po, St 07:00 - 16:15 / Út, Čt, Pá 07:00 - 15:15, So – Ne: ZAVŘENO. Zboží zde jen převezmeme (peníze vracíme standardně do 10 dnů).
Vrátit lze kompletní zboží bez poškození v původním obalu.
Pokud je zboží poškozeno, budeme nuceni vrátit vám jen poměrnou část pěnez, a to dle rozsahu poškození.
Na vrácené zboží vystavíme dobropis, a částku v něm uvedenou Vám proplatíme na účet, který jste uvedli ve formuláři. Zpravidla tak uděláme do 10 dní od doručení vráceného zboží, nejpozději však v zákonné lhůtě. Kupující má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s dodáním zboží, nikoliv na náklady spojené s vrácením zboží.
Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Reklamaci lze uplatnit do 2 let od zakoupení. Některé zboží má prodlouženou záruční dobu na 3 nebo 5 let.
Tuto informaci naleznete v přiložených dokumentech v balení (na faktuře, na obale).
Reklamovat lze pouze kompletní zboží, včetně všech součástek. Balení původní být nemusí.
-
Vyplňte reklamační formulář
Stáhněte si formulář a vyplňte všechny potřebné údaje. Nezapomeňte vyplnit číslo faktury nebo objednávky (viz vaše mailová schránka) a číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz.
-
Pošlete nám vyplněný formulář
na reklamace@emos.cz NEBO vytištěný a přiložený k reklamovanému zboží.
Pokud se rozhodnete nám formulář zaslat emailem, pak prosíme vložte do balíčku informaci o čísle faktury či objednávky, ať můžeme zásilku s vaším formulářem spárovat. -
Zašlete zboží na adresu našeho logistického centra
EMOS spol. s r.o., Reklamační oddělení, Lipnická 2844, 750 02 Přerov
Poslat k nám můžete přes libovolného přepravce.
Tyto náklady na doručení směrem k nám v případě uznání reklamace proplácíme.
Lze reklamovat i na naší výdejně v Přerově.
Adresa výdejny je Lipnická 2844, Přerov, provozní doba: Po, St 07:00 - 16:15 / Út, Čt, Pá 07:00 - 15:15, So – Ne: ZAVŘENO. Reklamované zboží s připraveným a vyplněným formulářem zde jen převezmeme (reklamace následuje). -
Počkejte až vám od nás přijde potvrzení o uznání reklamace
Poté nám napište na reklamace@emos.cz stručnou žádost o vrácení peněz za dopravu, ve které uveďte číslo přidělené vaší reklamaci (naleznete v e-mailu s uznáním reklamace), kopii podacího lístku a opět číslo vašeho bankovního účtu.
Po obdržení zboží zvládneme posoudit stav zboží již za 10 dní.
O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem.
Řešení reklamace:
V případě oprávněné reklamace vám zboží opravíme, či vyměníme. Pokud oprava, či výměna není možná, vrátíme vám peníze za reklamované zboží zpět na bankovní účet uvedený v reklamačním protokolu.
Tato informace vám nestačí? Kontaktujte nás emailem či telefonicky.
Bližší znění obchodních podmínek naleznete v tomto článku.
Společnost EMOS již více než 30 let nabízí výrobky drobného domácího elektra, které jsou součástí života každého z nás. Pod značkou EMOS naleznete zejména baterie, světelné zdroje a svítidla pro domácí i průmyslové použití, prodlužovací přívody, svítilny, antény, drobná elektronická zařízení - multimetry, zkoušečky, zvonky. V pěti zemích zaměstnáváme více než 450 lidí, kteří se starají o to, aby byly naše výrobky v nejlepší kvalitě a co nejrychleji doručeny k vám, našim zákazníkům. (Celý článek o nás.)